Estel Roig 5

dimecres, 11 d’abril del 2018

La veu dels arbres

Trobe en els arbres l'aire que necessite,
L'ajuda per seguir endavant.

Trobe l'aire que entra suau als pulmons
I m'acaronen les ales, que m'impulsen
Per seguir un vol que no s'acaba,
Capaç de trepitjar les feres ferotges.

I mire els arbres amb la seua totalitat
Formant el bosc que ara m'envolta i m'abraça.
No sé qui soc ni com seguir endavant
Però ara junt amb els arbres,
Em diuen que sóc del vent, que sóc aire.

I amb una brafalada desperte
En una realitat que no és meua
Que em diu que no sóc completament lliure
I em trobe a rebolcons,
Com sempre pel terra.

I la meua ànima vol caminar sense por,
Por a caure dels meus pasos,
Por a les altures que les ales estan alçant
I que quan arriben al llímit
Tornen a caure pel vertigen de la llibertat.

1.04.2018

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada