Estel Roig 5

dimecres, 2 de novembre del 2016

No només és un T'estime

Dia i nit -Amelie
«He buscat en una estrella un somni
l’he trobat il·luminat en els teus ulls

On veig el teu somriure»


I eres tu qui m'ha llevat
les sabates,
les ferides
guarint-les amb el dolç sabor del cel,
de l'amor més fidel i planer.

T'estime

No com ho fan els insípids humans,
sinò més bé com els estels,
que amb xicoteta dosi de llum
fan que els espavilats observadors,
com tu, tinguen ales i puguen volar.

Tu, entre tant,
amb un amor més diví
acarones amb delicadesa
cada sentiment del meu petit cor,
amb les teues paraules
que tenen pesiguets de sucre
i colpets d'amor.

Sí, ho saps.
Ho sabem tots dos
un somriure teu,
és el el meu dia.
Un somriure meu
és el meu t'estime
Per a TU.

Així que ara,
Et somric.


Interpretació:

Aquest poema té la intenció de transmetre l'estima cap a una persona que tant l'ha ajudat a superar les pors i a guarir les ferides que els amors no corresposts li han provocat. Amb aquests versos vol destacar que l'amat és diferent a la resta de les persones, tant per a estimar, com per ser estimat. No pot compendre l'amor sense el seu somriure, la seua força i la seua llum. Per això el màxim símbol per dir-li T'estime és regalar-li somriures.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada