Estel Roig 5

dimarts, 22 de novembre del 2016

Joc de dos cossos

Una mirada, sols una
i ja els cossos comencen
esclaten en flames,
en fum roig.

Comença el bes llarg,
passional,
com sols nosaltres sabem,
inclement, per què no dir-ho.

Et mossegue el llavi inferior
mentre em cluques l’ull esquerre
i somriem les dos a l’hora,
sabem que el joc ha començat.

Descordes els botons del meu pantaló
jo més impacient te'l lleve sense miraments
i les teues mans,companya,
segueixen baixant per la meua esquena.

Et bese el coll,
respires fons i gemegues,
mentre les meues mans
baixen lentament pel teu cos nu
bonic, com cap en aquesta terra.

Companyes en aquesta guerra
lliurarem questa batalla en un bosc
de llençols i coixins
on les nostres bales son els besos i les carícies.

El dolç plaer esta a punt de ser alcançat
els crits i el anhels
ja fa estona que omplen l’estança
i note les teues mans juganeres.

Com m’acceleren el pols!

Notar-te prop meua,
tu, la més bonica de totes
exitant-me com ningú
amb els teus dits màgics
em fas elevar-me, tocar l’orgasme.

Jo, entretant menys experta
ara note en els teus llavis
l’arribada imminent del teu orgasme.

Cridem les dos a l’hora
arribant al límit,
al fons.

Un altre crit,
el dolç plaer

es dins dels nostres cossos.


Interpretació:
Clar i ras. Les experiències tant amoroses i sexuals no sols és cosa d'un cos d'home i altre de dona. Totes tenim la llibertat de jugar, experimentar amb el nostre cos amb qui vulga compartir aquesta experiència. Sí, per aquesta raó escric sense tabus ni miraments. Si no t'agrada, no ens maltractes per ser com som.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada