Estel Roig 5

dilluns, 17 de juliol del 2017

🍃💚La meua revolució

Sé que no tinc un cos d'infart,  que em repateja el 90-60-90, al tenir que aguantar una talla de xiqueta i una estatura com a tal. Que no tinc unes cames perfectes ni un cos amb les corbes de revista. No tenir un cos de model ni de gimnasta. Però aquest és el meu cos

I he de suportar burles, aguantar insults i comentaris per baix... aguantar moltes coses, com la meua propia mirada al mirall.

M'exigeixen un esteriotip que no és el meu, no voler estar ni submir-me en ell, no voler veure'l i voler ser jo qui trie del cos que es reflecteix al meu davant.

Tenir cames esveltes i fermes, i ara dèbils. Tenir força i velocitat per tot el que et venia davant, i ara ser qui ha d'anar darrere d'aquesta ombra que amb poc de temps em supera.

Voler ser segura i tenir la meua convicció, voler tenir el cos valent i les mans ben fermes... que el meu cos és meu i la meua llibertat també.
Que el meu cos ja ha patit prou i ara toca tirar endavant.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada